30 Ekim 2015

KEÇEDEN KAPI SÜSLERİ

merhaba arkadaşlar....
kızım ve oğlum için yaptığım kapı süslerini sizlerle paylaşmak istedim... çocuklar çok beğendiler. 
kızım ve oğlum için yaptığın süslerin bir kısmının içleri elyaf doldurarak yaptım. bir kısmını dikişle monte ettim bir kısmını yapıştırdım. benimde içime sindi doğrusu. kalıpları bilgisayar ekranına parşömen kağıdını koyarak çıkarttım (yazıcım olmadığı için) çıkarttığım kalıpları keçelerin üzerine iğneleyip o şekilde kestim ve monte ettim. keçeyle bir şeyler yapmak gerçekten çok zevkliymiş onu anladım. sizlerede tavsiye ediyorum....


kızım için olanı gökkuşağı temalı yaptım


oğlumunkinide denizci temalı yaptım

3 yorum:

  1. Gökkuşağı kapı süsü çok hoş olmuş. Bana da beklerim. guzelisleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çokçok güzel olmuşlar maşallah on parmak da on marifet

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil