22 Eylül 2015

TORTİLLA EKMEĞİNDEN ATIŞTIRMALIKLAR

merhabalar arkadaşlar
dün vermiş olduğum menüden bir tarifle burdayım. çok basit ve lezzetli bir tarif benim için. ilk defa denememe rağmen ben çok beğendim doğrusu :)
gelelim tarifine....


MALZEMELER
3 yada 4 tortilla ekmeği (lavaşta deniliyor)
labne peyniri
2 dilim konserve közlenmiş biber
7 veya 8 tane kornişon tursu
akdeniz yeşilliği (ben bulamadığım için göbek marul kullandım)

YAPILIŞI
göbek marul yapraklarına ayrılıp yıkandıktan sonra kurulanır. közlenmiş biber ve kornişon turşular istenilen şekilde doğranır tortilla ekmeklerinin üzerine labne peyniri her yerine gelecek şekilde sürülür üzerine sırasıyla uç kısmına gelecek şekilde marul yaprakları köz biber ve kornişon turşu konulup sıkıca sarılır ve dilimlenir. isteğe bağlı benim yaptığım şekilde üzerlerine kürdan batırılır. AFİYET OLSUN....
lezzetli ve doyurucu bir atıştırmalık oldu benim için. içine isteğe bağlı olarak değişik lezzetler konulabilir. salamlı sosisli yapılabilir. labne peyniri yerine krem peynirde kullanabilirsiniz.  yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin....


2 yorum:

  1. Canım merhaba iyi bayramlar dilerim...ben de bloğuma bekliyorum rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Bu atıştırmalıklara bayıldım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil