21 Eylül 2015

KIZIMIN 8. YAŞ GÜNÜ

merhabalar arkadaşlar.....
cumartesi günü kızıma süpriz bir doğum günü partisi hazırladım.gelen misafirlerimizede minicik bir hatıra olması için tahta mandallardan magnet yaptım.doğum günü süprizi hiç beklemediği bir anda olunca  çok şaşırdı ve çok mutlu oldu. bizler dahada mutlu olduk doğrusu.
bütün çocuklarımızın gelecekleri ışıkla,başarıyla ve sağlıkla dolsun....
 gelelim resimlere :)) zaman zaman vermemiş olduğum tarifleri de sizlerle paylaşacağım. sizlerede fikir olur umarım...


                                                       minik hediyeliklerim 

       
  tahta mandalların üzerini süsleyip arkasına mıknatıs yapıştırdım. buzdolabı üzerine not tutucu olarakta kullanılabilir.

 

marshmallowları benmari usülü eritilmiş çikolataya yarısına kadar batırıp üzerini renkli şekerlemelerle kapladım ve iyice donduktan sonra paketledim.

  
beyaz eti pufların üzerine göz ve ağız olacak şekilde bonibonları batırdım ve paketledim. isteğe  bağlı olarak gözleri damla çikolata kullanılabilir.



 tortilla ekmeğinden atıştırmalık kanepeler (tarifini daha sonra anlatımlı olarak vereceğim)


tost ekmeğinden kaşar salam ve biberli zeytinle yaptığım kanepeler(tarife çokta gerek yok bence)



cevizli mor lahana mezesi 

kıymalı galeta unlu yufka böreği

tahinli cevizli kuru baklava

çöp şişte milföylü sosisler

içi limonlu ve portakallı üzeri pembe krem şantili cupcakeler

patatesli muska böreği

peynirli milföy böreği

dereotlu zeytinli kıyır poğaça

kızımın vazgeçilmezi içli köfte (bu tariftede annem sağolsun diyebilirim)

ve tabiki biber dolması zeytinyağlı yaprak sarma ev yapımı erik suyu ve arkadaşımın sonradan getirdiği kısır(çokta güzeldi doğrusu sağolsun elleri dert görmesin) ve olmazsa olmazımız pastamız :)
tarifleri gün gün sizlerle paylaşacağım ama mutlaka deneyin diyebileceğim cevizli mor lahana mezesi ve dereotlu zeytinli poğaça tariflerini verince deneyin derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder