10 Eylül 2015

KIZIMA DİKTİKLERİM....

     merhabalar arkadaşlar....
çok uzun zamandır çeşitli nedenlerden dolayı paylaşım yapamıyordum. bugün çok şükür başlayabildim. gerçi ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı kimsenin keyfi yerinde değil maalesef ama bir şekilde keyifsizde olsak yaşam devam ediyor :((((
    burdan şehitlerimize Allah'tan rahmet şehit ailelerimizede büyük sabırlar diliyorum. 
barış dolu bir ülke istiyoruz....


yaz başından beri bir sürü dikişlerle uğraştım tatil hazırlıkları yaptım yaz bitti ben ancak paylaşabiliyorum. 
gelelim diktiklerime....


bu kızım için diktiğim pareo ve saç bandı pratik olarak kestim ve diktim kumaşından dolayı makinede dikimi çok zor oldu o yüzden yaka çevresi ve kenar dikişi yaptım. etek ucunu atmayan kumaş olduğu için öylece bıraktım.



            bu elbiseyi de  dalgıç kumaştan diktim. yaka ve bel çevresine pul işledim. 


 çiçekli elbiseyi de yine pratik olarak kestim. askı olarak zincir geçirdim. bu modelden kendimede diktim anne kız kombini olarak tasarladım. ve tatilde giydik ve çok beğenildi :))


bugünlük diktiklerimin bir kısmını sizlerle paylaştık devamı gelecek inşallah.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder