4 Mayıs 2015

KUMAŞ KALEMLİK

merhabalar
bu sabah kızım benden kumaştan kalemlik dikmemi istedi. boya kalemleri çok dağılıyormuş :) evdeki parça kumaşlardan baktık beğendiği bir kumaştan çok düzgün olmasa da dikiverdim. çokta mutlu oldu doğrusu. ufacık şeylerden mutlu olmak çok güzel bence. neyse çantaya gelelim çantanın içini bölmeli 2 bölmeli yaptım kenarlarına saten biye geçtim (koton biyem kalmamış ) ama kesinlikle koton biyeler çok daha güzel dikiliyor. ağız kısmına yuvarlak şeklinde kapak kestim ve çıt çıt diktim. çok muntazam bir kalemlik olmadı acele olunca yarım saatte bitirmeye çalışınca elden bu kadarı geliyor:) ama kızım beğendi o bana yeter. gelelim resimlerine....




1 yorum:

  1. ellerinize sağlık :)
    blogunuzu takipteyim benimde bakım ve sağlıkla ilgili bir blogum var takip edersen sevinirim :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil