14 Mayıs 2015

DİKİŞTE BİTENLER :)))

merhaba arkadaşlar
size daha önce bahsettiğim gibi sünnet hazırlıkları tam gaz devam ediyor.günler yaklaştıkça heyecan artıyor. buarada dikmek istediklerimin bir kısmını çok şükür bitirebildim gerçi tam anlamıyla bitmiş sayılmaz ama insan güzel şeyler çıkarmaya başladıkça daha çok hevesleniyor :)))) diktiklerim içime çok sindi .sizce nasıl? gelelim resimlere...

kadife havluya güpürü pileleyerek diktim ve dikişin üzerine gelecek şekilde sıra inciler diktim...

banyo paspasına da aynı güpürden dikip yine incilerle süsledim iç kısmına ince bir harç geçip hazır çiçeklerle tamamladım...bu paspas yapımında arkadaşım Pınar'ın çok yardımı oldu sağ olsun...


pantolonuma gelince ilk pantolon denemem hüsranla sonuçlanmıştı ama bu sefer yaptım sanırım en azından dikişleri olması gereken yerde :) likralı kot benzeri bir kumaş bel kısmına kemer yerine geniş bir lastikle tamamladım. korsajlı gibi oldu ve fazlalıkları çok güzel topladı :) resim pantolon siyah olduğundan dolayı ne yaptıysam net çıkmadı resim çekmeyi acilen öğrenmem gerek :((((

bugünlük bunlar dikişlere fırsat buldukça devam edeceğim ve sizlerle paylaşacağım.....

1 yorum: