26 Şubat 2015

ETEK YELEK TAKIMI

bir süredir bloğumla çok ilgilenemedim o arada biraz dikişle uğraştımda denilebilir aslında. kızım için bu gün bitirdiğim etek yelek takımını sizlerle paylaşmak istedim.
buarada resimler için sizlerden özür dilerim çok kötü çıktılar maalesef çok deneme yapmama rağmen siyah bir parçayı çekerken hep aynı sorunu yaşıyorum kusuru bakmayın :(((












eteği tam kloş olacak şekilde kestim ve altına 2 kat petek tül koyarak diktim buda onun hafif kabarık olmasını sağladı .
yelekte ise cepken biçiminde ama cepken kadar küçük olmayan bir yelek diktim.
etek ve yelekte ki yamuklukların haricinde içime sinen bir takım oldu. zamanla o hataları da düzelterek yapabilirim umarım. 

2 yorum:

  1. çok çok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık...resimde gerçekten çok net çıkmamış ama canlı canlı gördüğüm için biliyorum çokta güzel bir kumaşı var. prenses iyi günlerde kullansınn :)

    YanıtlaSil