4 Şubat 2015

DERİ ÇOCUK ETEĞİ VE YEŞİL PENYE HIRKA

merhabalar arkadaşlar 
kızım için diktiğim deri etek ve kendime diktiğim yeşil hırkayı bir süredir eklemek istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım doğrusu. bu gün hazır fırsatını bulmuşken ekleyeyim dedim. resimlerimin kötülüğünden dolayı özür dilerim hiç biri istediğim gibi çıkmadı doğrusu :((
neyse gelelim resimlere....

kızımın eteğinde deri kumaşı hafif kiloş olacak şekilde kesip iki kenarını diktim. belineyse kalın bel lastiklerinden diktim. etek ucunu dikişsiz bıraktım. pratik bir etek oldu.gerçi resimlerde kızımın duruşundan dolayı etek biraz yamuk gözüküyor :) 




yeşil hırkaysa çelik penyeden diktim yaka ve kol çevresini tül fistoyla tamamladım fena olmadı doğrusu.... :)


buarada Nilgün Hanım benim için paylaştığı biye dikimi içinde buradan teşekkür etmek istiyorum. en kısa zamanda bende deneyip sizlerle paylaşacağım.

1 yorum: