7 Ocak 2015

ESKİ TİŞÖRTLERİ YENİLEME....

pinterest diye bir internet sitesi var belki çoğunuz adını duymuşsunuzdur.bende uzun zamandır takip ediyorum. her konuda aradığınızı bulmanız mümkün. bende dar gelen tişörtlerimi nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken çok güzel fikirler buldum. sizlerlede paylaşmak istedim. fırsatınız olduğunda bu siteyi mutlaka ziyaret edin. ayrıca yaptıklarımızı bu site üzerinden yayınlayabiliyorsunuzda.
şuan yayınladığım resimlerin hepsi pinterest ten alıntıdır.....




özellikle aynı şekilde giymekten sıkıldığımız tişörtleri resimdeki gibi değiştirebiliriz....
bu resimler sadece bir kaçı daha milyonlarca resim var bu şekilde.....

3 yorum:

  1. Gri deki işçiliğe bayıldım. siz denediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz hiç birini denemedim.doğrusu evde kendi kendime diktiğim için biraz daha dikişimi düzelttiğimde deneyeceğim.ayrıca yazlık bluzlerimde değişiklik düşündüğüm için biraz daha zamanı var :)
      gri bluze gerçekten bende bayıldım.kalıbını bulsam dikmeye çalışırım büyük ihtimalle...

      Sil
  2. Çok yaratıcı bir fikir bu :) Blogunuza bayıldım gerçekten kaleminize sağık :)
    Bu arada blogunuzu takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim sizi :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil