29 Aralık 2014

BİRAZDA DİKİŞ...


buaralar hep yemek tarifleri koyduğumu fark ettim. birazda el işlerine yer vermek istedim. 2 gün önce diktiğim kendinden simli triko kumaştan bir bluz gerçi resimlerde çok belli olmuyor simleri ama güzel bir kumaş. dikimi de bir o kadar kolay.ben kalıp pek kullanamıyorum nedense pratik olarak dikmek daha kolay geliyor,dikişi de çok bilmiyorum aslında kursa da gitmedim daha önce,evde kendi kendime öğrendiğim kadarıyla dikiyorum ama inat ettim bir daha ki dikişimi kalıp çıkartarak dikeceğim mutlaka daha düzgün de olacak :)
dikiş bilenler bir sürü hata bulabilirler ben bile görüyorum aslında hatalarını ama yinede hatalarıylada olsa birşeyler üretmek çok güzel.



 bu kumaşı semt pazarından aldım metresi 5 tl eni ise 2 metre kendime 1 metreden bu bluz çıktı.
bir dahaki pazarda daha farklı kumaşlara bakacağım çok güzeller vardı aklımda kalmadı değil aslında :) çok fazla dikişle uğraşamıyorum maalesef buaralar kızımın okulu,oğlumda evde olunca bide ev işleri arada fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum banada iyi geliyor bu tür işlerle uğraşmak.
sizlere şimdiden iyi haftalar......   

2 yorum:

  1. Merhaba Banu hanım , davetiniz üstüne ziyaretinize geldim. Bluzunuz gayet güzel olmuş. Kol evleri , yaka muntazam ellerinize sağlık.Bloğunuzu izlemeye aldım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Türkan hanım elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum.takibiniz içinde teşekkürler...

      Sil