22 Ekim 2014

TIĞ İŞİ ÇANTA

merhabalar arkadaşlar 
bugün tığ işi bir çantayı anlatacağım yapımıda bir okadar kolay sade tığ işi dolgu(trabzan)olarak yaptım.geçen yaz kullanmak için yapmıştım iyikide yapmışım diyorum.yaz için çok ideal oldu tabiki bu tür iplerden daha farklı modellerde yapılabilir.ipi kalın naylon şallık ip örümü kolay bir ip olduğu için çok çabukta bitirdim.hatta kızımada sırt çantası olarak yaptım.ayrıca ben kendi çantama fermuarda diktim isteğe bağlı çıtçıt,düğme yada çırt çırtta takılabilir.alt kısmınıda iki kat örüp arasına kalın karton benzeri bir malzeme(ıslanmaya dayanıklı olması gerek) koydumki biraz sert olup aşağı sarkma yapmasın diye istenirse konulmayabilirde.ayrıca bütün renkleri birleştirip zincir çekerekte saplarını tamamladım.




      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder